Als financieel medewerker werk je zelfstandig en lever je samen met drie collega’s een bijdrage aan de financiële administratie van het Hout- en Meubileringscollege (HMC) en de daaraan verbonden B.V. Daarbij combineer je nauwkeurigheid met een goed begrip van financiële processen en wet- en regelgeving. Je speelt een belangrijke rol bij het waarborgen van de financiële gezondheid van de organisatie.
Dagelijks verricht je boekhoudkundige en financieel administratieve taken zoals factuurverwerking, betalingen en BTW aangiftes. Je levert een bijdrage aan het proces rondom het opstellen van de jaarrekening en de begroting. Je voert financiële controles uit en stelt rapportages, periodieke overzichten en analyses op. Ervaar je knelpunten of zie je mogelijkheden tot verbetering met betrekking tot administratieve procedures en werkwijzen, dan pak je dit op.
Stuur via de sollicitatiebutton vandaag nog je sollicitatie! Reageren kan tot maandag 12 februari. Daarna zal in die week de eerste gespreksronde plaatsvinden. Een referentiecheck kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Toch nog een vraag?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Leo Verdonk (hoofd afdeling Financiën) per e-mail via l.verdonk@hmcollege.nl of telefonisch via 010-285 55 55.
Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Het HMC leidt studenten op tot creatieve vakmensen voor wie nu en in de toekomst plek is op de arbeidsmarkt. Wij zijn een relatief kleine school en dit zorgt voor een persoonlijk karakter en veilige sfeer. Als vakschool willen we de verbindende factor zijn tussen studenten, alumni, medewerkers en branches. Dagelijks laten onze studenten de meest prachtige creaties zien en zorgen onze docenten dat er goed les gegeven wordt. Lees hier meer over de missie en visie van het HMC.